תהליך – ולא רק תוצר
מאת: ג'יי הורוויץ
מילות מפתח:
בלוגים
בלוגים בחינוך
מרחבי למידה
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
תהליכי למידה
מאמרון מעניין על הסיבות האפשריות מדוע מורים מעדיפים לכאורה שימוש בסביבות WIKI על פני בלוגים. הויקי נחשב מבחינת המורים והמרצים כסביבה יותר מבוקרת המאפשרת למורים יותר שליטה והמניבה תוצרים ברורים. לעומת זאת, הבלוג איננו רק כלי שמאפשר פרסום, או שמעודד כתיבה. הוא כלי שמסוגל להעניק לתלמיד את המרחב האישי הדרוש לו להתפתח כלומד עצמאי. בתי ספר עשויים לחשוש בפני הבלוג מפני שהוא שם דגש על תהליך, ולא על תוצר.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya