שינוי פרקטיקה כיתתית באמצעות בלוגים ווידאו-בלוגים

La Caze, Sarah. Changing classroom practice through blogs and vlogs. Literacy Learning: The Middle Years, Feb2017, Vol. 25 Issue 1, p16-27.

הגלובליזציה והמדיה החדשה שינו באופן ניכר את המשמעות של להיות בר-אוריין בחברה כיום. כמחנכים, חשוב שנעשה שימוש במחקר עכשווי כדי לתרום לאפשרויות האוריינות שאנו מציעים לתלמידינו. מאמר זה בוחן חלק מהמחקר העכשווי לגבי רב אוריינות (Multiliteracies) וכיצד ניתן להשתמש בו כדי לשנות פרקטיקה כיתתית באמצעות שימוש בבלוגים ווידאו-בלוגים (vlogs).

קישור למאמר המלא

ראו גם:

בלוגים ככלי למידה והערכה לביצועים בדיבור באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya