שינוי פרקטיקה כיתתית באמצעות בלוגים ווידאו-בלוגים
מאת: Sarah La Caze
מילות מפתח:
אוריינות
בלוגים
בלוגים בחינוך
וידאו
כתיבה בסביבה מתוקשבת
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
שילוב מחשב בהוראה
La Caze, Sarah. Changing classroom practice through blogs and vlogs. Literacy Learning: The Middle Years, Feb2017, Vol. 25 Issue 1, p16-27.
הגלובליזציה והמדיה החדשה שינו באופן ניכר את המשמעות של להיות בר-אוריין בחברה כיום. כמחנכים, חשוב שנעשה שימוש במחקר עכשווי כדי לתרום לאפשרויות האוריינות שאנו מציעים לתלמידינו. מאמר זה בוחן חלק מהמחקר העכשווי לגבי רב אוריינות (Multiliteracies) וכיצד ניתן להשתמש בו כדי לשנות פרקטיקה כיתתית באמצעות שימוש בבלוגים ווידאו-בלוגים (vlogs).
ראו גם:
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya