שימוש בטכנולוגית ויקי ליישום עקרונות עיצוב התומכים בלמידה שיתופית
מאת: יעל קלי , רחל לוין-פלד
מילות מפתח:
למידה בקבוצות
למידה מבוססת ויקי
למידה מקוונת
למידה שיתופית
למידה שיתופית מקוונת
מחקר בחינוך
סביבות וויקי
סביבות למידה מתוקשבות
קורסים מתוקשבים
מקור: כנס מיט"ל 2007
מצגת מעניינת של ד"ר רחל לוין-פלד וד"ר יעל קלי מהטכניון בה נסקרים הסוגיות הבאות במחקר שנערך שם: טכנולוגיות הוויקי- מאפיינים, עקרונות עיצוב המיושמים במחקר הנוכחי באמצעות טכנולוגיית הוויקי, סביבת המחקר הנוכחי: הקורס פילוסופיה של החינוך, פעילויות בקורס שיושמו באמצעות שימוש בוויקי (ג'יקסו ממוחשב, פורטל שיתופי), עבודה קבוצתית והתמחות מתפתחת (בגישת ג'יקסו באמצעות טכנולוגיית הוויקי), שימוש בתוצר הכיתתי כמשאב ללמידת המשך, עבודת חקר בקבוצות: חקר ביה"ס, מבנה פורטפוליו אלקטרוני שיתופי בוויקי, הערך המוסף של עבודה קבוצתית בוויקי, ממצאים: איכות תוצר החקר הקבוצתי, ממצאים- מחוון להערכת תוצרי החקר, מה קורה בתוך הקבוצה: שותפות מול שיתופיות. (המצגת נמצאת בקובץ המצורף בצד שמאל)
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya