שילוב ילדים עם ADHD בכיתה רגילה
סקירה מעניינת ומועילה מבית מט"ח ( 2008 ) על סוגיות מרכזיות שיש לקחת בחשבון בשילוב ילדים עם ADHD בכיתה רגילה. המורות מתאימות לתלמידים עם ADHD יוצרות אווירת לימודים ועניין בתלמידים תוך שליטה במתרחש בכיתה ושימוש בחומרים מובנים עם הקפדה על רצף בלימוד , מעבירות חומר אקדמי תוך שימוש בפעילויות שמטרתן ברורה לתלמידים, מקדישות מספיק זמן להדרכה והסבר, בודקות את עבודת התלמידים בתדירות גבוהה, דואגות להכנה מראש של מהלך השיעור כולל שאלות לבדוק מה מידת ההבנה של החומר הנלמד, מספקות משוב מיידי לתלמיד על עבודתו הלימודית. כמו כן מונה הסקירה את ההתאמות הנדרשות בכיתה למאפיינים הקלאסיים של ADHD .
ראה קובץ WORD מצורף מצד ימין
yyya
מוסיף ועוזר
אני צריכה את המאמר לפרויקט הגמר שלי ולא מצליחה להוציא אותי. מי יכול לעזור לי?
איריס שלום , תגשי לטור המידע מצד שמאל: "חומרים נוספים" תקישי על הקובץ המצורף ותורידו אותו אליך למחשב עמי סלנט