שוב על הזיכרון הקצר של התקשוב החינוכי
מאת: ג'יי הורוויץ
מילות מפתח:
ארה"ב
גורמי הצלחה וכישלון
מאפייני תקשוב בחינוך
מחשב-לוח אישי (טבלט)
שילוב מחשב בהוראה
שילוב מחשבים (1:1) בכיתה
תוכניות תקשוב ארציות
תוכניות תקשוב עירוניות
תקשוב בחינוך
מאמרון מאיר עיניים ועתיר תובנות של ג'יי הורוויץ. "אחרי הכישלון החרוץ של חלוקת מכשירי iPad לכלל התלמידים במחוז של לוס אנג'לס, לא צריך להיות ידען גדול בענייני חינוך כדי להבין שמחוזות אחרים ייזהרו מאד לפני שהם יאמצו תכנית דומה.
הכישלון שבחלוקת מכשירי ה-iPad בלוס אנג'לס מתגמד לעומת הכשלון החינוכי שבא לביטוי בהמשך האחיזה בתפיסה כזאת. תחום החינוך, הרי, גדוש ביועצים משכילים שמתיימרים לעזור לבתי הספר להטמיע את התקשוב בצורה מוצלחת. כיצד קורה שרק עכשיו, בפתיחת שנת 2014, כנראה בעקבות הבלגן בלוס אנג'לס (ובמחוזות אחרים) ואי-ההצלחה בשיפור הלמידה של תלמידים באמצעות מכשירי טאבלט, מגלים פתאום שאי אפשר להסתפק ב-"טכנולוגיה לשם הטכנולוגיה".
למאמרון המלא של ג'יי הורוויץ
yyya
הי ג'ייאני נהנית תמיד לקרוא את המאמרים/מאמרונים שלך ומתרשמת מהבחירה הביקורתית והנבונה שלך בדיווח ממצאי מחקר מתחום המחשוב/תקשוב מהעולם.מקווה שמובילי התקשוב בארצנו ישכילו ללמוד ולהפיק לקחים ממחקרים אלה.בברכה ויישר כוח.עפרה