רלוונטיות וחינוך
מאת: אורנית פרידמן
מילות מפתח:
מאפייני תקשוב בחינוך
מורים
עמדות מורים
שילוב אינטרנט בהוראה
שילוב מחשב בהוראה
תהליכי שינוי
אורנית פרידמן היא מורה המייצגת את השדה ועל כן היא מכירה מקרוב את ציבור המורים העובדים בביה"ס ואת התרבות המחשבתית שלהם . המאמרון שלה אינו מחדש מבחינה רעיונית אך הוא מוסיף תבונה להתמודדות הנדרשת היום בבתי ספר מבחינת השינוי החינוכי של מחשבים ככלי הוראה משמעותיים.
היא שואלת את השאלה מדוע אם כן אימצו בזמנו המורים את הטלוויזיה ככלי "רלוונטי" בעבודתם ולא חששו להשתמש בה בהוראה, וכעת כאשר מדברים על שילוב המחשב בהוראה, הרבה מורים מגלים חשש ורתיעה?
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya