על סמארטפונים בכיתה ועל הזדמנויות חינוכיות
מאת: חנן יניב
מילות מפתח:
הוראה מאתגרת
מכשירים ניידים
סביבות למידה
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סביבת למידה מגוונת
פרופסור חנן יניב , מומחה ללמידה מתוקשבת וסביבות למידה מתקדמות, מציע דגם פדגוגי עקרוני של פעילות מאתגרת בכיתה באמצעות סמארטפונים, הוא מאמין שסוג כזה של פעילות בכיתה או בבית הספר, שאיננו הנחתה שרירותית מלמעלה, יביא לתובנות תרבותיות וערכיות אצל התלמידים (והמורים, אולי) באופן שבו כללי השימוש בסמארטפונים ובטבלטים ייושמו מתוך שותפות ולא מתוך כניעה והתמרמרות. ההשלכות על ההתפתחות הערכית של הקהילה הן ברורות.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya