סגנונות למידה ואסטרטגיות למידה: מיומנויות חדשות בסביבת למידה מקוונת?
מאת: C Sabieh
מילות מפתח:
מאפייני תקשוב בחינוך
מאפיינים קוגניטיביים
מיומנויות
סטודנטים
קורס מקוון
קורסים
קורסים מתוקשבים
מקור וקרדיט:
Sabieh, C. (2011). Learning Styles and Strategies: Resistant in the E-learning Environment?. In Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2011 (pp. 705-711). Chesapeake, VA: AACE.
סגנונות למידה ואסטרטגיות למידה: מיומנויות חדשות בסביבת למידה מקוונת?
במחקר נבדק האם סטודנטים שלמדו בסביבת למידה מקוונת השתמשו באותם מיומנויות וסגנונות למידה בהשוואה לסטודנטים שלמדו בסביבת למידה מסורתית, המרוכזת בלומד?
בהשוואה בין סטודנטים בקורס מקוון לסטודנטים שנרשמו לקורס שבו יש התרכזות בלומד, החוקר מצא שהסטודנטים בקורס המקוון יצרו מיומנויות חדשות, התאימו את המיומנויות המסורתיות ו/או אימצו רבות מאותן מיומנויות כאשר נזקקו להן. ההמלצות לגבי אסטרטגיה למידה מועילה מופנות לתכנון קורס עתידי של למידה מקוונת.
במחקר נבדק האם סטודנטים שלמדו בסביבת למידה מקוונת השתמשו באותם מיומנויות וסגנונות למידה בהשוואה לסטודנטים שלמדו בסביבת למידה מסורתית, המרוכזת בלומד?
בהשוואה בין סטודנטים בקורס מקוון לסטודנטים שנרשמו לקורס שבו יש התרכזות בלומד, החוקר מצא שהסטודנטים בקורס המקוון יצרו מיומנויות חדשות, התאימו את המיומנויות המסורתיות ו/או אימצו רבות מאותן מיומנויות כאשר נזקקו להן. ההמלצות לגבי אסטרטגיה למידה מועילה מופנות לתכנון קורס עתידי של למידה מקוונת.
המאמר סוכם מאנגלית ע"י מיכל זרזבסקי , מידענית ועורכת תוכן במכון מופ"ת
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya