ניתוח תיאורטי של הגורמים והמשתנים התורמים להיווצרות הזהות המקצועית של פרח ההוראה
מאת: Annemie Schepens
מקור וקרדיט :
Annemie Schepens, Antonia Aelterman, Peter Vlerick. "Student teachers' professional identity formation: between being born as a teacher and becoming one," Educational Studies, Oct 2009. Vol. 35, Iss. 4; pg. 361.
ניתוח תיאורטי של הגורמים והמשתנים התורמים להיווצרות הזהות המקצועית של פרח ההוראה. הזהות המקצועית של פרח ההוראה מתגבשת, אמנם על יסוד תכונות דמוגרפיות, משתני סביבה ותכונות אישיות ( משתני אישיות) , אך גם לתהליכי ההכשרה של פרחי ההוראה יש השפעה משמעותית על התגבשות הזהות המקצועית שלהם. ניתוח תיאורטי רב-ממדים של המשתנים השונים והיחסיים בתהליך היווצרות והתגבשות הזהות המקצועית של פרח ההוראה במחזור חייו ובמהלך הכשרתו (Annemie Schepens, Antonia Aelterman, Peter Vlerick ) .
ראה גם :
yyya
האם יש אפשרות לקבל את המאמר הנ"ל מתורגם