מקסום הפוטנציאל של חונכות: מסגרת עבודה עבור הכשרה של פרחי הוראה
מאת: Angelina Ambrosetti
Ambrosetti, Angelina; Knight, Bruce Allen; Dekkers, John. (2014) Maximizing the Potential of Mentoring: A Framework for Pre-service Teacher Education. Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning, Vol. 22 Issue 3, p224-239.
במאמר זה, המחברים בוחנים את החונכות בהקשר של הכשרת פרחי הוראה על ידי הצעת מסגרת עבודה מבוססת מבחינה תיאורטית עבור חונכות בהקשר זה.
ראשית, נחקר טבעה של החונכות יחד עם חונכות בהקשר של הכשרת פרחי הוראה.
לאחר מכן, מוצעת מסגרת חונכות שפותחה כדי לאפשר למורי המורים למקסם את השימוש הפוטנציאלי בחונכות במהלך המרכיב של שיבוץ מתכשרים להוראה.
ראה גם:
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya