מציאות וירטואלית ולמידה: היכן הפדגוגיה?
Fowler, Chris. "Virtual reality and learning: Where is the pedagogy? ", British Journal of Educational Technology. Mar2015, Vol. 46 Issue 2, p412-422.
המטרה של מאמר זה הייתה להתבסס על המודל או מערכת הלמידה בסביבות למידה וירטואליות תלת-ממדיות של Dalgarno ו-Lee, ולהרחיב את מפת הדרכים שלהם לצורך מחקר נוסף בתחום זה.
המודל המשופר חולק את המטרה המשותפת של זיהוי תועלות הלמידה עם המודל של Dalgarno ו-Lee תוך שימוש בסביבות למידה וירטואליות תלת-ממדיות.
הגישה שאומצה כאן היא לנסות ולתת תיאור פדגוגי יותר תוך שימוש במושג של העמקה פדגוגית (pedagogical immersion) כנגזר מהמסגרת של Mayers ו-Fowler עבור מיפוי שלבי למידה לסוגים של סביבת למידה.
המאמר מאמץ פרספקטיבה של "תכנון עבור למידה" ובעשותו כן מקווה שמסגרת העבודה המשולבת תוכח כשימושית לפעילויות הלמידה המתוכננות.