מצויינות מורים: הגדרות, מדדים, היבטים ותכניות בארץ ובעולם

מחקרים ודוחות רבים הצביעו זה מכבר על זרז עיקרי ומהותי בקידום מערכת החינוך על גורמיה: המדובר באיכותם של המורים.
עולות תהיות ושאלות אפיון רבות בנושא איכות המורים, כגון: מהי הגדרה של מורה מצוין? מהם עמודי היסוד שלו? האם מורה מצוין בכלל נולד ככזה או האם תכונותיו, מאפייניו או הממדים לזיהוי שיטת הוראתו הם אלמנטים נרכשים?
בסקירה זו, אנו מביאים הגדרות שונות, רשמים , כיווני פעולה ומחקרים שונים שלוקטו מהארץ ומרחבי העולם.

קישור לסקירת המידע: מצויינות מורים: הגדרות, מדדים, היבטים ותכניות בארץ ובעולם ( מאגר השאילוות של מרכז המידע במכון מופ"ת ) .
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya