מסגור המעורבות של מורי מורים בסביבה מקוונת
Dyment, Janet; Downing, Jill; and Budd, Yoshi (2013) "Framing Teacher Educator Engagement in an Online Environment," Australian Journal of Teacher Education: Vol. 38: Iss. 1, Article 9.
במאמר זה, המחברים מסתמכים על"מסגרת המעורבות" (Engagement Framework) של( Pittaway (2012), ומשתמשים בה כדי לבחון את הממדים האישי, המקצועי, האקדמי, האינטלקטואלי, והחברתי של המעורבות של מורי המורים בסביבה מקוונת.
המחברים עושים רפלקציה לגבי הממצאים ממחקר הפיילוט שלהם ומשתמשים בספרות מפתח בתחומים של השכלה גבוהה, הכשרת מורים והוראה מקוונת כדי לחקור את הממדים השונים של "מסגרת המעורבות", בייחוד כאשר הם קשורים למעורבות של מורי מורים.
המחברים מעלים ומגבשים המלצות עבור מורי המורים כדי שיתייחסו אליהן כאשר הם שוקלים את המעבר להכשרה מקוונת של פרחי הוראה.
המאמר מסתיים בהמלצה הבאה : כדי שמורי המורים ירגישו שהם מעורבים בסביבת הלמידה המקוונת, עליהם להיות בטוחים שהיא מציעה דפוס אפקטיבי של למידה ומעורבות עבור פרחי ההוראה.
מאמר זה יסייע למורי המורים להבין טוב יותר כיצד להיות מעורבים בתופעה ההולכת וגדלה של הכשרה מקוונת של פרחי הוראה.
קישור לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם:
מוכנות, הכנות ותפיסה של מורי מורים להכנת פרחי הוראה בסביבה מקוונת מלאה: לימוד חדשני
שילוב התקשוב בהוראה במכללות לחינוך: ממצאי שאלונים למרצים