מחקר חדש בחינוך : התועלת הפדגוגית של למידה חווייתית בסביבה מתוקשבת
Henrickson, J. & Doering, A. (2013). Adventure Learning and Learner-Engagement: Frameworks for Designers and Educators. Journal of Interactive Learning Research, 24(4), 397-424. Chesapeake, VA: AACE. Retrieved November 11, 2013 from http://www.editlib.org/p/40694
מחקר שנערך לאחרונה בבית ספר יסודי בארה"ב במטרה לבדוק את השילוב בין סביבה לימודית מתוקשבת באינטרנט ולמידה חווייתית ( או למידת גילוי או למידה בסביבה הרפתקנית, המינוח באנגלית הוא Adventure learning -AL.
ממצאי המחקר מוכיחים כי השילוב הפדגוגי בין למידה חווייתית וסביבות מתוקשבת מגביר בצורה משמעותית את ההנעה של התלמידים ללמידה , המעורבות החיובית בתהליכי הלמידה והסקרנות. במסגרת המחקר נלקחו בחשבון גם אפשרויות השילוב של הערכה מעצבת בתהליך הלמידה. חלק מהלמידה המקוונת היה למידה סינכרונית באינטרנט וחלק באמצעות מכשירים ניידים
לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם :
מאפייני הלמידה החווייתית
מחקרים קודמים :
Hybrid Online Education: Identifying Integration Models Using Adventure Learning
Adventure Learning: Transformative
hybrid online education
למידה בסביבה הרפתקנית , פרופסור חנן יניב
The practical enactment of adventure learning: Where will you AL@?