לפנות זמן למשוב
Fisher, Douglas; Frey, Nancy. " Making TIME for Feedback", Educational Leadership 70. 1 (Sep 2012): 42.
מורים יודעים שמתן משוב חשוב הן עבור ההוראה והן עבור הלמידה.
לרוע המזל, רוב המורים בבתי הספר התיכוניים מלמדים תלמידים רבים מדי מכדי שהם יוכלו לתת משוב פרטני פנים אל פנים לתלמידיהם, על כן עליהם להסתמך על מתן משוב בכתב.
בניסיון לספק לתלמידים מידע לגבי הביצוע שלהם באופן קבוע, המורים יושבים עד השעות הקטנות של הלילה כדי לתת ציונים לעבודות ולכתוב בזהירות הערות בשוליים.
מעגל זה, המתסכל הן עבור התלמידים והן עבור המורים, ממשיך. אולם המורים מבינים מאוחר יותר שהשעות שהשקיעו במתן ציונים אינן משפרות את ההבנה של תלמידיהם.
במאמר זה, Fisher ו-Frey דנים בדרכים חכמות לחסוך זמן ולהבטיח שהמשוב יהיה אפקטיבי, כולל התמקדות בשגיאות וזיהוי דפוסים בטעויות של התלמידים.