למידה שיתופית בפרויקטים של סטודנטים לתואר שני: השוואה בין שיתוף פעולה סינכרוני לשיתוף פעולה א-סינכרוני
Kenneth Strang. "Cooperative learning in graduate student projects: Comparing synchronous versus asynchronous collaboration", Journal of Interactive Learning Research, 2013, Vol. 24 Issue 4, p447-464.
למידה שיתופית יושמה בקורס לתואר שני בניהול פרויקטים כדי להשוות את האפקטיביות של פגישות צוות מקוונות א-סינכרוניות לעומת פגישות מקוונות סינכרוניות.
הניסוי נבנה כדי להקצות את הסטודנטים לצוותי הפרויקט תוך הבטחה שקיים איזון של המיומנויות ההכרחיות, כלומר תכנון וניתוח מערכות יחד עם תכנות בשפות HTML/Javascript.
הפרויקט נבנה עם רמת קושי שדרשה למידה שיתופית כדי להשיג ציונים גבוהים.
הטיפול בניסוי דרש מקבוצת הביקורת להשתמש בפורום דיון א-סינכרוני עבור הפגישות לפרויקט, ומקבוצת הניסוי להשתמש בוידאו, באודיו ובהעברת הודעות טקסט סינכרוניות עבור פגישות הצוות שלהם.
היכולת הקודמת נמדדה ונאכפו בקרות מרובות.
קישור לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם:
אסטרטגיות ליצירת סביבה מעודדת למידה שיתופית מקוונת