להתלהב מלמידה בפעם הראשונה כמו ילד

DeRobertis, Eugene M. "Becoming Enthusiastic About Learning for the First Time as a Child", Journal of Humanistic Psychology, Jul2016, Vol. 56 Issue 4, p394-413.

במחקר זה נעשה שימוש במתודולגיית מחקר איכותנית כדי לבחון כיצד סטודנטים מתנסים בהתלהבות מתהליך הלמידה בפעם הראשונה כמו ילדים.

מטרת המחקר הייתה להסביר את הפרספקטיבה של הסטודנטים ולבטא אותה כשלם מבני קוהרנטי.

שישה סטודנטים (גילאי 22-17) תיארו כיצד הפכו נלהבים לגבי חינוך בפעם הראשונה כמו ילדים. התיאורים שלהם נותחו תוך שימוש בסגנון ניתוח פנומנולוגי.

מוקד המחקר היה המשמעות האיכותית של ההתלהבות מלמידה כפי שחוו הסטודנטים עצמם. בפרט, התוצאות נוסחו בהקשר של מפגש פדגוגי פורמלי של תלמיד-מחנך.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

למידה, אוריינות וזהות: "אני לא חושב שאני כישלון יותר"

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya