לבקר שוב את הלמידה המקוונת: פעמון המבשר על מותה של ההרצאה

Katharine Beals. " Online learning revisited: death knell for the lecture", Out in Left Field.


ייתכן שהסיבה הטובה ביותר לטענה שההרצאות אינן מתאימות לכיתות של המאה ה-21, היא שהסגנונות של הלמידה המקוונת מציעים חלופות טובות יותר.
מאמר זה מציג את מחקרה של דפני קולר (Daphne Koller), פרופסור במעבדה לאינטליגנציה מלאכותית בסטנפורד (Stanford Artificial Intelligence Laboratory), ומחברת של המאמר האחרון ב- Science Times שכותרתו "הפעמון המבשר על מותה של ההרצאה: הטכנולוגיה כדרכון לחינוך האישי (Death Knell for the Lecture: Technology as a Passport to Personalized Education).
לפי תוצאות המחקר, הצגת תוכן בקצרה, בנתחים קטנים, מתאימה יותר למשך הזמן שבו ניתן לקבל את תשומת הלב של הסטודנטים, יותר מאשר הרצאות מונוליטיות שאורכן שעה, ומספקת גמישות להוראה מותאמת אישית לסטודנטים אינדיבידואלים.
אלה שקיבלו הכנה מועטה יכולים לשבת זמן ארוך יותר ולקרוא את חומר הרקע מבלי לחוש לא בנוח לגבי האופן שבו הם עשויים להיתפס בעיני חבריהם לכיתה או בעיני המנחה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya