לא תמיד השיקולים הפדגוגיים קודמים לדינאמיקה המתוקשבת בהוראה ובלמידה מתוקשבת
מאת: Jon Dron
Dron, J. (2012). The pedagogical-technological divide and the elephant in the room. International Journal on E-Learning, 11(1), 23-38. Chesapeake, VA: AACE.
Retrieved from http://www.editlib.org/p/33288
קיימת הנחה מוקדמת בקרב אנשי התקשוב החינוכי כי השיקולים הפדגוגיים קודמים תמיד לשיקולים הטכנולוגיים בהפעלת תלמידים בסביבות למידה מתוקשבות , אך מחבר המאמר סבור כי לא בכל מצבי ההוראה הנחה מוקדמת זו נכונה . לטכנולוגיות התקשוב יש לעתים מאפיינים דינאמיים ( כגון כיתה וירטואלית או פורומים מתוקשבים ) המקדימים את החשיבה הפדגוגית ויש לקחת זאת בחשבון במהלך תכנון ההוראה.
לכן , מציע מחבר המאמר כי מורה מתוקשב צריך לדעת להתייחס לדינאמיקה של טכנולוגיות המידע גם ללא קשר ישיר לשיקולים.
למידע אודות מחבר המאמר פרופסור Jon Dron
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya