יום סינכרוני מקוון באנגלית – כמה תובנות
מאת: אסתי דורון
מילות מפתח:
אנגלית כשפה זרה
הוראת אנגלית
יום מקוון
למידה מהבית
למידה מקוונת
למידה מרחוק
למידה סינכרונית
מאפייני תקשוב בחינוך
תהליכי התמודדות
תלמידים
אסתי דורון מדווחת בבלוג שלה על פעילות מקוונת ממוקדת וחוויתית בביה"ס : יום מקוון לתלמידי כיתות ט' באנגלית. תלמידם אלו נשארו בבית ובמשך כל הבוקר עבדו מהבית על עיתון נוער באנגלית. לאורך כל היום היו מוריהם מחוברים אליהם באמצעות מערכת סינכרונית, והתלמידים יכלו לשאול שאלות, להתלבט וגם לשמוע את הסברי המורים לחבריהם.
לקחים : החלטות צוות המורים היו שלהבא, רצוי לחלק יום כזה לשני מקצועות לימוד, או לשני נושאים עיקריים כי תלמיד שמתקשה באנגלית יתקשה להיות מרוכז במשך יום שלם במשימה שכולה אנגלית.
ראה גם :
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya