חינוך וחקר המוח. תמונת מצב
מאת: אריק ג'נסן
מקור וקרדיט:
אריק ג'נסן . "חינוך וחקר המוח. תמונת מצב", הד החינוך, כרך פ"ד , אוקטובר 2009, גיליון מס' 01 , ע"ע 42-45 .
חינוך המבוסס על חקר המוח אינו תרופת קסמים שתפתור את כל בעיות החינוך... עדיין אין לראות בו תכנית, מודל או חבילה שבתי ספר יכולים לפעול על פיהם... אבל התמונה הרחבה ברורה: הבנת פעולתו של המוח היא המפתח להוראה ולמידה יעילות( אריק ג'נסן) .
אריק ג'נסן הוא אחד ממנהיגיו הבולטים של החינוך המבוסס על חקר המוח. הוא חיבר יותר מעשרים ספרים על המוח בהוראה, ובכללם Enriching the Brain ו"חנוך לנער על פי מוחו" (מכון ברנקו וייס, 2003). הוא לימד בשלוש אוניברסיטאות בקליפורניה, הקים את המסגרת Super Camp, המיישמת ממצאים מחקר המוח על הוראה ולמידה (supercamp.com), ויזם את הכנס הראשון שעסק בהשלכות חינוכיות של מדעי המוח (brainexpo.com). את המאמר הנוכחי כתב במיוחד לגיליון זה של הד החינוך.
yyya
אשמח לקבל את המאמר על חקר המח הקטן
ההקשר לשיקום בית הבליעה
0544211267
חקר המוח הקטן ולמידה מאוד קריטי לא פחות מהמוח הגדול
אשמח לקבל את המאמר במלואו
אשמח לקבל את המאמר במלואו
אשמח לקבל את המאמר במלאו