התפתחות מקצועית של מורים בארה"ב בסביבת חקר שיתופית
מקור וקרדיט :
Tamara Holmlund Nelson, David Slavit, Mart Perkins & Tom Hathorn," Culture of Collaborative Inquiry: Learning to Develop and Support Professional Learning Communities" , Teachers College Record Volume 110 Number 6, 2008, p. 1269-1303
המחקר מתאר פעילות חקר שיתופית של מורים כחלק מהתפתחותם המקצועית ומציע כמה תובנות לניהול אפקטיבי של התהליך. הממצאים מלמדים על חשיבותם יצירת התרבות השיתופית של המורים והפעלתם המאתגרת בפרויקט חקר חוצה גבולות ביה"ס. הפעילות המונחית המתוארת במאמר היא חלק מיוזמה רב-שנתית בארה"ב ( (PRISSMלקידום ההתפתחות המקצועית של מורים למדעים ולמתמטיקה בבתי ספר תיכוניים.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya