התפתחות הידע הפדגוגי המשולב של מורים משלבי מחשב בהוראה
מאת: Punya Mishra , Matthew Koehler
מילות מפתח:
ידע פדגוגי
ידע פעיל
ידע קוגנטיבי
מאפיינים קוגניטיביים
מורים
סביבות למידה מתוקשבות
שילוב מחשב בהוראה
לחצו כדי להאזין לפריט
מקור וקרדיט:
Matthew Koehler, Punya Mishra. "What is Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK?", Contemporary Issues in Technology and Teacher Education, March 2009
המאמר מתאר את המסגרת המושגית של התפתחות הידע המקצועי של מורים לשילוב פדגוגי בתקשוב, תחום הידוע כיום בשם Technological Pedagogical Content Knowledge. תחום מושגי אינטגרטיבי זה שואב את יסודותיו הרעיוניים מתפיסתו העקרונית של פרופסור לי שולמן, הידועה בשם pedagogical content knowledge (PCK) לה נוסף נדבך של ידע מערכתי בתחומי התקשוב. המאמר מסביר את האינטראקציה, האיזון ויחסי הגומלין בין תחומי הידע המרכיבים את TPACK: ידע, פדגוגיה ותקשוב. המינון הנכון של האינטראקציה בין נדבכים מהותיים אלו יש בו כדי לייצור את הגמישות הפדגוגית של המורים ביישום התקשוב בהוראה (Matthew Koehler, Punya Mishra).
עדיין אין תגובות לפריט זה
מאת: Punya Mishra , Matthew Koehler
מילות מפתח:
ידע פדגוגי
ידע פעיל
ידע קוגנטיבי
מאפיינים קוגניטיביים
מורים
סביבות למידה מתוקשבות
שילוב מחשב בהוראה
לחצו כדי להאזין לפריט
מקור וקרדיט:
Matthew Koehler, Punya Mishra. "What is Technological Pedagogical Content Knowledge TPACK?", Contemporary Issues in Technology and Teacher Education, March 2009
המאמר מתאר את המסגרת המושגית של התפתחות הידע המקצועי של מורים לשילוב פדגוגי בתקשוב, תחום הידוע כיום בשם Technological Pedagogical Content Knowledge. תחום מושגי אינטגרטיבי זה שואב את יסודותיו הרעיוניים מתפיסתו העקרונית של פרופסור לי שולמן, הידועה בשם pedagogical content knowledge (PCK) לה נוסף נדבך של ידע מערכתי בתחומי התקשוב. המאמר מסביר את האינטראקציה, האיזון ויחסי הגומלין בין תחומי הידע המרכיבים את TPACK: ידע, פדגוגיה ותקשוב. המינון הנכון של האינטראקציה בין נדבכים מהותיים אלו יש בו כדי לייצור את הגמישות הפדגוגית של המורים ביישום התקשוב בהוראה (Matthew Koehler, Punya Mishra).
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya