התמודדות בתי ספר עם כתיבה מתוקשבת כתהליך לימודי יזום – סקירת מידע

סקירת המידע הנוכחית שנכתבה במיוחד לקראת הכינוס מיומנויות המאה ה21 במכון מופ"ת  (מיומנווית המאה ה 21 בהוראה ובהכשרת מורים , 14 לאפריל 2011 ) מתמקדת בסוגיות הבאות :
  • האם הכתיבה  המתוקשבת בבתי ספר חוזרת להיות משמעותית יותר בתהליך הלמידה
  • מעבד התמלילים בביה"ס כמוקד ההתנסות
  • חשיבות תכנית עבודה שנתית לטיפוח כתיבה מתוקשבת בבית ספר יסודי
  • יצירה סביבה מדמה (סימולציה) לטיפוח כתיבה בסביבה מתוקשבת
  • כתיבה שיתופית בסביבה מקוונת- כלים פתוחים
  • יצירת בלוג כיתתי או בלוג לימודי אישי  לטיפוח הכתיבה
  • שלבים בפיתוח בלוג כיתתי שיתופי להקניית מיומנויות כתיבה
  • תפקיד המורים והמשוב בטיפוח כתיבה מתוקשבת מבוססת בלוגים
  • הבלוג והמוטיבציה לכתיבה
  • כתיבת בלוגים ע"י תלמידים כתהליך חקר

    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    שלום רב. אשמח לעזרתך בבניית היוזמה החינוכית שלי העוסקת בפיתוח מיומנויות כתיבה בסביבה דיגיטלית

    פורסמה ב 05/06/2017 ע״י שרית רוזן
    מה דעתך?
yyya