התמודדות בתי ספר עם כתיבה מתוקשבת כתהליך לימודי יזום – סקירת מידע
מאת: עמי סלנט
מילות מפתח:
בלוגים
בלוגים בחינוך
בתי ספר
בתי ספר יסודיים
כלים פתוחים
כתיבה
כתיבה בסביבה מתוקשבת
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
שילוב מחשב בהוראה
תהליכי כתיבה
סקירת המידע הנוכחית שנכתבה במיוחד לקראת הכינוס מיומנויות המאה ה21 במכון מופ"ת (מיומנווית המאה ה 21 בהוראה ובהכשרת מורים , 14 לאפריל 2011 ) מתמקדת בסוגיות הבאות :
- האם הכתיבה המתוקשבת בבתי ספר חוזרת להיות משמעותית יותר בתהליך הלמידה
- מעבד התמלילים בביה"ס כמוקד ההתנסות
- חשיבות תכנית עבודה שנתית לטיפוח כתיבה מתוקשבת בבית ספר יסודי
- יצירה סביבה מדמה (סימולציה) לטיפוח כתיבה בסביבה מתוקשבת
- כתיבה שיתופית בסביבה מקוונת- כלים פתוחים
- יצירת בלוג כיתתי או בלוג לימודי אישי לטיפוח הכתיבה
- שלבים בפיתוח בלוג כיתתי שיתופי להקניית מיומנויות כתיבה
- תפקיד המורים והמשוב בטיפוח כתיבה מתוקשבת מבוססת בלוגים
- הבלוג והמוטיבציה לכתיבה
- כתיבת בלוגים ע"י תלמידים כתהליך חקר
yyya
שלום רב. אשמח לעזרתך בבניית היוזמה החינוכית שלי העוסקת בפיתוח מיומנויות כתיבה בסביבה דיגיטלית