השפעת הרפורמה לגיבוש בתי הספר תיכוניים קטנים בארה"ב על דרכי ההוראה של המורים
Ravitz, Jason ." Beyond Changing Culture in Small High Schools: Reform Models and Changing Instruction With Project-Based Learning. Peabody Journal of Education, 2010, Vol. 85, Issue 3
הפעילות של מערכת החינוך האמריקאית להטמעת הרפורמה של בתי ספר תיכוניים קטנים פרצה כבר את גבולות המעטפת של רפורמה חינוכית רגילה והיא הולכת ומתגבשת ברחבי ארה"ב וגם זוכה להערכה רבה של חוקרי חינוך ומומחי חינוך שם.
המחקר הנוכחי בדק את היישום של למידת חקר ושיטות למידה מבוססות פרויקטים (PBL ) בבתי ספר תיכוניים בארה"ב. מתברר כי בבתי ספר תיכוניים קטנים המורים מרגישים יותר מחויבות לנקיטת דרכי הוראה פעילות ומפעילות ועל קרקע זו צומחות יוזמות פדגוגיות מעניינות ומשמעותיות. המורים בבתי הספר התיכוניים הקטנים בארה"ב פועלים יותר במתכונת הדומה במהותה לסטארט-אפים חינוכיים (small school start-ups). עפ"י ממצאי המאמר נראה כי בהשוואה לבתי ספר תיכוניים רגילים היוזמות הצומחות של המורים בבתי הספר התיכוניים הקטנים בארה"ב הם יותר משמעותיות.
ראה גם :
בתי ספר תיכוניים קטנים בארה"ב מרעיון חינוכי להצלחה בשטח
הרפורמה לפיצול בתי ספר תיכוניים גדולים בארה"ב לבתי ספר קטנים - מחקר רב-שנתי
השורשים האידיאולוגיים של התנועה להקמת בתי ספר קטנים בארה"ב
ראה גם :
מורים יוצרים הוראה אחרת