השיתופיות בכלל והויקי בפרט…

אין זה מקרה שהשימוש ביישומי הוויקי בחינוך הולך ויורד בהשוואה ליישומים שיתופיים אחרים כגון גוגל דוקס. הדיווח של נעמי פורת, סטודנטית לתואר שני , שנדרשה להתמודד עם כתיבה ועריכה משותפת של יישום ויקי עשוי , אולי , להעיד על מגמה זו . " המשימה הראשונה שלנו הייתה לבנות סיפור בהמשכים משותף - משימה נעימה קלה לביצוע מבחינת התוכן כך שניתן להתמקד בטכניקה...
במשימה זו, בפעם הראשונה מאז אני עוסקת בכלים משותפים, חשתי אי נוחות רבה. כתבתי את חלקי בסיפור, ולאחר מספר ימים ראיתי ש... כל מה שכתבתי נמחק על ידי כותב אחר..."
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya