השאלה של שילוב המחשב ככלי משחקי בגיל הרך – מחקר
מאת: Irina Verenikina
מקור וקרדיט :
Verenikina, I., Herrington, J., Peterson, R. & Mantei, J. (2010). Computers and play in early childhood: Affordances and limitations. Journal of Interactive Learning Research, 21(1), 139-159. Chesapeake, VA: AACE
השאלה של שילוב המחשב ככלי משחקי בגיל הרך מעוררת עניין רב בכל מערכות החינוך בעולם כאשר הדילמה היא מה הן המגבלות והסייגים שיש לשים לכך כתחליף למשחקים המסורתיים. המחקר הנוכחי , שנערך ע"י צוות חוקרים אוסטרליים, בדק מקרוב את כל סוגיית השימוש במשחקי מחשב בקרב הגיל הרך על מנת לבדוק את האפשרויות והסייגים הקיימים. הצוות החוקרים האוסטרלי גיבש במחקרו תבחינים ומיונים עקרוניים של סוגי משחקי מחשב אפשריים בגיל הרך ( גילאי 5-7) תוך המלצה על אותם משחקי מחשב לגיל הרך המטפחים כישורי חשיבה גבוהים (higher order thinking) . המחקר הנוכחי הוא הרחבה של הרצאה שניתנה במסגרת כנס ED-MEDIA 2008.
קישור ( לתקציר באנגלית) עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya