הפיכת הפרקטיקות הטובות ביותר לטובות יותר
מאת: Mike Dappolone
מילות מפתח:
אתרי אינטרנט
מאפייני תקשוב בחינוך
מורים
שילוב אינטרנט בהוראה
שילוב מחשב בהוראה
תקשוב בחינוך
Dappolone, M. (2013). Making best practices better [Electronic version]. Educational Leadership, 70(6), 69-72.
המאמר מספק אסטרטגיות לגבי האופן שבו מורים יכולים לנצל טכנולוגיות חינוכיות קיימות באינטרנט ללא קשר להיכרות שלהם עם מחשבים. תשומת לב מיוחדת ניתנת לפיתוח וטיפול באתר אינטרנט כיתתי המספק לתלמידים משאבים חינוכיים כגון חומרי מקורות, דפי מידע והודעות. אסטרטגיות ראויות לציון אחרות כוללות צמצום שימוש בנייר כדי לקדם את השימוש בקוראים אלקטרוניים (e-readers), שימוש בקודי QR-quick-response codes כדי לספק גישה למשאבים ועבודות תלמידים, ועידוד מחקר מקוון. בסוף המאמר מפורטות גם אסטרטגיות של שימוש בסקרין-קסטים (screencasts), ופרסום בבלוגים.
ראה גם :
בין אינטראקציה לכלים מתוקשבים : כלים לניהול הלמידה המקוונת בכלל והאינטראקציה המתוקשבת בפרט
התפתחות אתרי אינטרנט בבתי ספר: שלב ג' – מרחבי הלמידה כיתתיים או מקצועיים , תמונת מצב 2012
אתרי משנה לכיתות ביה"ס- מאפיינים עיקריים באתרי האינטרנט של בתי הספר בישראל 2010
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya