הטמעת תקשוב בתכנית להכשרת פרחי הוראה בראשית דרכם האקדמית

ראובני, ת' ושריד, א' (2017). הטמעת תקשוב בתכנית להכשרת פרחי הוראה בראשית דרכם האקדמית. דפי יוזמה, 9, 37-25.

המאמר מציג יוזמה להטמעת פדגוגיה תקשובית בקרב הסגל והסטודנטים של שנתון א בתכנית לחינוך לבית הספר היסודי במכללת לוינסקי. במאמר נתאר את היוזמה, נציג דוגמאות לשימוש בתקשוב בקורס הליבה[1] תוך התמקדות בכמה פעילויות וכלים שנעשה בהם שימוש לקידום עקרונות פדגוגיים מרכזיים. לבסוף, נציג עקרונות שלאורם ניתן לקדם שימוש אופטימלי בכלי תקשוב בתכניות להכשרת מורים.

___________

  1. "חקר ההתנסות" הנו קורס ליבה בתכנית ההכשרה, ותכליתו להקנות כלים, ידע וסביבת למידה תומכת לקידום ההתפתחות המקצועית של הסטודנטים וכן לקדם חקר מקרה (action research) על אודות תהליכי ההוראה של הסטודנטים במסגרת התנסותם המעשית בבית הספר. בשנתון א המיקוד הנו על תכנון וקיום מפגשי למידה פרטניים עם תלמיד יחיד.

 

המאמר המלא מופיע כקובץ PDF בטור המידע מצד שמאל ("חומרים נוספים").

ראו גם:

סטודנטים מהונג קונג ומקנדה החווים תרבות השתתפותית חדשה: פרויקט להכשרה מקצועית של מורים הנתמך על ידי אוריינות מדיה חדשה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya