הגברת התנסויות הלמידה של הילדים מחוץ לכיתה באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד
Rikala, Jenni. "Enhancing Children's Outdoor Learning Experiences with a Mobile Application", Journal of Educational Multimedia and Hypermedia 24.2 (Apr 2015): 139.
מאמר זה בוחן כיצד אפליקציה של למידה ניידת יכולה להגביר את התנסויות הלמידה של הילדים מחוץ לכיתה. המחקר מתבסס על ראיות אמפיריות שנאספו בחקר מקרה אחד אשר נערך במסגרת בית ספר יסודי בפינלנד בסתיו 2012. הנתונים נאספו באמצעות סקרים שהועברו הן למורים והן לתלמידים.
חקר המקרה הראה שהאפליקציה בטלפון הנייד סיפקה לתלמידים התנסויות מוחשיות, מניעות וחינוכיות. האפליקציה הניידת עודדה גם את האינטראקציה החברתית. בנוסף, חקר המקרה הדגיש את החשיבות של הפדגוגיה.
לפיכך, הדרך המתאימה להפיק תועלת מהאפליקציות הניידות בהקשר חינוכי דורשת איזון באופן שבו השימוש בטכנולוגיה משלים את תכנית הלימודים, המטרות הפדגוגיות, צורכי הילדים והאינטראקציה האנושית.
ראו גם:
מחקר אמפירי לגבי אדפטציה של למידה ניידת: ביצוע של למידה והקשרים של למידה