האם לטכנולוגיות מתוקשבות של Web 2.0 יש סיכוי לשנות את למידת המתמטיקה בבתי ספר ?

עד כה נכשלו מרבית הניסיונות בבתי הספר האמריקאיים לשלב את סביבות הלמידה המתוקשבות וקהילות לומדות בהוראת המתמטיקה. מקצוע המתמטיקה בארה" ב  ,ובמידה מסוימת גם באירופה, נמצא הרחק מעבר למקצועות הלימוד האחרים בשילוב האינטרנט בהוראת המתמטיקה . מרבית התלמידים בשיעורי המתמטיקה לומדים באופן יחידני בהשראה של מבחנים נורמטיביים לוחצים  ולכן כל הניסיונות לשילוב  כלי ה Web 2.0 לא עלו יפה. הניסיונות לשילוב יפה. לאחרונה מסתמנת מגמה לחזור ולנסות לשלב את כלי ה-Web 2.0. בהוראת המתמטיקה בתפיסה אחרת הנקראת Natural Math. המאמר, שהתפרסם בכתב העת  THE Journal, מראיין כמה וכמה מורות למתמטיקה בארה"ב המציעות גישה אחרת.
 
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya