דרכי הוראה לחוללות שינוי באמצעות טכנולוגיה ובחינת התאמתם לשיעורי חינוך גופני
מאת: מירי שחף
מילות מפתח:
האקדמיה של קהאן
חינוך גופני
כיתה הפוכה
מוקים
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סוגאטה מיטרה
שחף, מ. (2017). דרכי הוראה לחוללות שינוי באמצעות טכנולוגיה ובחינת התאמתם לשיעורי חינוך גופני. רוח הספורט, 3, 52-39
מאמר זה בוחן האם וכיצד ניתן לרתום ארבע טכנולוגיות להוראת חינוך גופני: ה"חור בקיר" של סוגאטה מירה (תלמידים משתמשים במחשב ללא סיוע מבוגר); האקדמיה של קהאן (לימודים מרחוק באמצעות סרטוני יו-טיוב); "הכיתה ההפוכה" (הקלטת הרצאות עבור התלמידים לצורך צפייה בבית ואז דיון עליהן בכיתה, בנוסף לעריכת תרגול והכנת פרויקטים); וה-MOOCs (קורסים מקוונים פתוחים רבי משתתפים). לשם כך נעשה מיפוי של הציוד הנחוץ, אופי הלמידה, מיקומה ומטרותיה של כל אחת מהדרכים.
ממצאים: דרך ההוראה המתאימה ביותר לשיעור החינוך הגופני היא "הכיתה ההפוכה", שכן היא מאפשרת הבניית רקע תאורטי בתחומים רבים ומגוונים בלא לפגוע במשך הזמן המוקדש לפעילות גופנית בשיעור.
לקריאה נוספת
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya