דפוסים חדשים בקורסי MOOC: לומדים, מערכי קורסים וכיוונים

לחצו כדי להאזין לפריט

Macleod, Hamish; Haywood, Jeff; Woodgate, Amy; Alkhatnai, Mubarak. "Emerging patterns in MOOCs: Learners, course designs and directions", TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Jan2015, Vol. 59 Issue 1, p56-63.

מאמר זה מדווח על ניתוח המכוון להבין מיהם הלומדים בקורסי ה-MOOC באוניברסיטת אדינבורו (University of Edinburgh), מי בוחר להשתתף בקורסים הללו, מהן השאיפות של אוכלוסייה זו ומהו המקום שקורסי ה-MOOC תופסים באקולוגיית הלמידה המקוונת של האוניברסיטה.

הניתוח פונה למספר חיזויים שנעשו לגבי קורסי ה-MOOC מאז שנת 2012, כולל השימוש בהם לצורך מתן הזדמנויות ללמידה לאוכלוסיות מוחלשות; התפיסה העולמית של למידה מקוונת; צמיחה של "אימפריאליזם חינוכי"; והטענה ש"קורסי ה-MOOC מיועדים לגברים יורמים".

המאמר מסתיים במספר הבחנות לגבי התכניות העתידיות של אוניברסיטת אדינבורו במרחב זה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
לחצו כדי להאזין לפריט

Macleod, Hamish; Haywood, Jeff; Woodgate, Amy; Alkhatnai, Mubarak. "Emerging patterns in MOOCs: Learners, course designs and directions", TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Jan2015, Vol. 59 Issue 1, p56-63.

מאמר זה מדווח על ניתוח המכוון להבין מיהם הלומדים בקורסי ה-MOOC באוניברסיטת אדינבורו (University of Edinburgh), מי בוחר להשתתף בקורסים הללו, מהן השאיפות של אוכלוסייה זו ומהו המקום שקורסי ה-MOOC תופסים באקולוגיית הלמידה המקוונת של האוניברסיטה.

הניתוח פונה למספר חיזויים שנעשו לגבי קורסי ה-MOOC מאז שנת 2012, כולל השימוש בהם לצורך מתן הזדמנויות ללמידה לאוכלוסיות מוחלשות; התפיסה העולמית של למידה מקוונת; צמיחה של "אימפריאליזם חינוכי"; והטענה ש"קורסי ה-MOOC מיועדים לגברים יורמים".

המאמר מסתיים במספר הבחנות לגבי התכניות העתידיות של אוניברסיטת אדינבורו במרחב זה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?