בממלכת החיפוש של פינטרסט נדלקים כל האורות גם מסביב
מאת: עמי סלנט
מילות מפתח:
אינטרנט
חיפוש ויזואלי
מאגרי פריטים
מאפייני חיפוש
מנועי חיפוש
ניהול תוכן
רשתות חברתיות
תמונות
החיפוש ברשת פריטי המידע פינטרסט (Pinterest) שונה לחלוטין מגוגל, ובכל זאת כל חודש מיליוני אנשים מכל רחבי העולם מריצים בפינטרסט 2 מיליארד שאילתות (חיפוש מידע יזום), חלקם הגדול מהמגזר העסקי.
מה הייחודיות של מנוע החיפוש בפינטרסט שגורמת ל-100 מיליון איש לעשות בו שימוש מושכל כל חודש?
בפינטרסט יש 30 מיליארד פריטי מידע, אשר נבחרו וסווגו לקטגוריות של לוחות מידע ע"י אנשים הנוטלים חלק ברשת החברתית של פינטרסט. במידה מסויימת ניתן לתאר תופעה זו כחכמת ההמונים. שום אלגוריתם של גוגל אינו יודע לסווג ביעילות מאות מיליוני פריטי מידע לקטגוריות ברורות וגם ויזואליות.
ראו גם:
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya