אפשר גם אחרת, סיפורי הצלחה של שותפויות הורים בבית הספר
- חלון למידע מחיי בית הספר – תיאור אירועים מחיי בית הספר שהמחברת בחרה להדגישם ע"י הכנסתם למסגרת.
- חלון למידע מורחב- מידע נוסף שקשור לאירוע או לתהליכים שמתוארים בסיפור בית הספר. מדובר במידע תיאורטי שאינו קשור ישירות לסיפור ההצלחה, אבל עשוי להרחיב את דעתו של הקורא בהקשר המדובר. המושגים המופעים במסגרות אלה מצויים גם במפתח המושגים בסוף הספר.
- תובנה – בתובנות סיכמה המחברת במשפט אחד או שניים היבטים שנוגעים לאירועים שתוארו קודם לכן. התובנות הן של המחברת, אבל אפשר ללמוד מהן רבות בנוגע לרצוי. במפתח המושגים, כמושג ראשון, תחת המילה "תובנה" יופיעו מספרי העמודים לכל התובנות של הספר.
- חלון למידע מחיי בית הספר – תיאור אירועים מחיי בית הספר שהמחברת בחרה להדגישם ע"י הכנסתם למסגרת.
- חלון למידע מורחב- מידע נוסף שקשור לאירוע או לתהליכים שמתוארים בסיפור בית הספר. מדובר במידע תיאורטי שאינו קשור ישירות לסיפור ההצלחה, אבל עשוי להרחיב את דעתו של הקורא בהקשר המדובר. המושגים המופעים במסגרות אלה מצויים גם במפתח המושגים בסוף הספר.
- תובנה – בתובנות סיכמה המחברת במשפט אחד או שניים היבטים שנוגעים לאירועים שתוארו קודם לכן. התובנות הן של המחברת, אבל אפשר ללמוד מהן רבות בנוגע לרצוי. במפתח המושגים, כמושג ראשון, תחת המילה "תובנה" יופיעו מספרי העמודים לכל התובנות של הספר.
ראומדריך לניהול עבודת בית-הספר וההורים חוברת זו מיועדת למנהלי בתי-הספר היסודיים כאחראים על ניהול עבודת בית-הספר עם ההורים. החוברת מכילה לקט כלים ותהליכים שמטרותיהם: א. להציג מידע עיוני ומחקרי שיתרום לעיצוב ולהפעלה של תכנית יעילה ומועילה המותאמת לצורכי בית- הספר ולעבודה עם הורי התלמידים בבית-הספר.ב. לסייע לבית-הספר לקיים תהליכים שיאפשרו עבודה משותפת התורמת הן לקידום הילדים והצלחתם והן לתפקוד בית-הספר כארגון חינוך-למידה. בחוברת שלושה פרקים. פרק א' עוסק בתהליך קידום מעורבות ההורים בחינוך ושיתופם בבית-הספר.פרק ב' מציג את הגורמים המשפיעים על מעורבות ההורים בחינוך ועל טיב היחסים בין בית-הספר להורים כפי שזוהו בספרות המקצועית ולאור הניסיון המצטבר ברמת בית-הספר, ברמת הורים וברמת המורים. פרק ג' מציג כלים לעבודת בית-הספר וההורים http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Yesodi/Minhal/MadrichLenihul.htm
הגיע לידי במקרה הספר"אפשר גם אחרת",מוכרחה להגיב על תוכנו:מקצועי ,מיומן,כ"כ מעשי ופרקטי,הדוגמאות מוצלחות(שניים במיוחד-רעות ומעלות משולם).רוב בתי הספר "נופלים"בתקשורת עם הורים,מומלץ לקרא להפנים ולבעצ ע"פ המודלים.האם ניתן להתקשר לבתי הספר ולשוחח עם המנהלים,אנשי הצוות?תודה למחברת יעל על החשיפה והמחקר.
ראומדריך לניהול עבודת בית-הספר וההורים חוברת זו מיועדת למנהלי בתי-הספר היסודיים כאחראים על ניהול עבודת בית-הספר עם ההורים. החוברת מכילה לקט כלים ותהליכים שמטרותיהם: א. להציג מידע עיוני ומחקרי שיתרום לעיצוב ולהפעלה של תכנית יעילה ומועילה המותאמת לצורכי בית- הספר ולעבודה עם הורי התלמידים בבית-הספר.ב. לסייע לבית-הספר לקיים תהליכים שיאפשרו עבודה משותפת התורמת הן לקידום הילדים והצלחתם והן לתפקוד בית-הספר כארגון חינוך-למידה. בחוברת שלושה פרקים. פרק א' עוסק בתהליך קידום מעורבות ההורים בחינוך ושיתופם בבית-הספר.פרק ב' מציג את הגורמים המשפיעים על מעורבות ההורים בחינוך ועל טיב היחסים בין בית-הספר להורים כפי שזוהו בספרות המקצועית ולאור הניסיון המצטבר ברמת בית-הספר, ברמת הורים וברמת המורים. פרק ג' מציג כלים לעבודת בית-הספר וההורים http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Yesodi/Minhal/MadrichLenihul.htm
הגיע לידי במקרה הספר"אפשר גם אחרת",מוכרחה להגיב על תוכנו:מקצועי ,מיומן,כ"כ מעשי ופרקטי,הדוגמאות מוצלחות(שניים במיוחד-רעות ומעלות משולם).רוב בתי הספר "נופלים"בתקשורת עם הורים,מומלץ לקרא להפנים ולבעצ ע"פ המודלים.האם ניתן להתקשר לבתי הספר ולשוחח עם המנהלים,אנשי הצוות?תודה למחברת יעל על החשיפה והמחקר.