ADHD – תבונה ורגישות

במאמר מוצגים שני מחקרים עדכניים בנושא הופעת ה-ADHD והשלכתיו על ילדים.  המחקר הראשון מטרתו היתה לבדוק האם קיים קשר בין הבנה ריגשית לבין כישורים חברתיים אצל ילדים בגילאי חטיבת הביניים הלוקים בADHD. המחקר השני בדק אם קיים קשר בן גיל ומגדר אצל ילדים עם ADHD  ובנוסף לכך המחקר השני בדק את השפעת הילד עם סימפטומים של ADHD על משפחתו. במהלך המאמר ינתנו פרטים טכניים על המחקרים, המחברת של הסקירה , ציפי גליק, מציינת תימות מרכזיות ומקיימת  דיון תוך כדי אינטגרציה בין שני המאמרים שהציגה.
 
 

 


    לפריט זה התפרסמו 12 תגובות

    אשמח לקבל את המאמר

    פורסמה ב 10/03/2023 ע״י לאה פלדמן

    מבקשת להעביר לי מאמר

    פורסמה ב 10/05/2018 ע״י חגית

    חשוב לי לקבלו

    פורסמה ב 25/04/2018 ע״י אבשלום פרץ

    המאמר אינו נפתח לי האם אפשר לקבלו למייל תודה אדוה

    פורסמה ב 05/08/2014 ע״י אדוה מרסיאנו

    המאמר לא נפתח, אפשר לקבל אותו אלי למייל? תודה

    פורסמה ב 13/05/2014 ע״י טליה מזרחי

    מבקשת את המאמר המלא לצורך כתיבת עבודה. תודה!

    פורסמה ב 18/02/2014 ע״י ציפי

    אודה על שליחת המאמר השלם לצורך עבודת חקר בנושא.

    פורסמה ב 21/11/2012 ע״י היאס חנה

    שלום המאמר לא נפתח יש אפשרות לקבל אותו במייל אני סטודנטית בפתוחה , צריכה את המאמר לעבודה סימנריון תודה

    פורסמה ב 27/09/2012 ע״י ג'ולי שיש

    המאמר לא נפתח אפשר לשלוח במייל

    פורסמה ב 03/09/2012 ע״י מונא עמרור

    המחקר לא נפתח , אודה על שליחתו אליי למייל

    פורסמה ב 31/08/2012 ע״י יוקי טוטונצ'י

    שלום, המאמר לא נפתח, האם ניתן לשלוח לי אותו למייל?בתודה מראשרוני

    פורסמה ב 23/07/2012 ע״י רוני מגנג'י

    שלום, המחקר לא נפתח. יש אפשרות לשלוח אותו אלי במייל?

    פורסמה ב 02/07/2012 ע״י יותם ויסקופ
    מה דעתך?
yyya