50 אחוז מ"מורי ההיי-טק" פרשו ממערכת החינוך

מבין 300 היי-טקיסטים ואקדמאים שעברו הסבה להוראת מתמטיקה בשלוש השנים האחרונות, רק 150 עדיין מלמדים - ובמשרד החינוך החליטו להפסיק את הפרוייקט שבו כל כך התגאו בעבר. במערכת החינוך יש מי שטוען שמדובר בכישלון ידוע מראש ובזבוז של מיליוני שקלים.
משרד החינוך התגאה לא פעם בשלוש השנים האחרונות בפרויקט להסבת אנשי היי-טק ואקדמאים להוראה, אבל נתונים חדשים של המשרד מצביעים על כך שהתוכנית לא הצליחה כמצופה - 50 אחוז מהמשתתפים נטשו את המערכת.

למאמר של תומר ולמר באתר YNET


    לפריט זה התפרסמו 2 תגובות

    חבל.אולי כדי לפנות לחברות שונות במשק כדי שיציעו שנת הוראה לעובדים שלהם (על פי המקצוע של העובד) בבית ספר.כמו "שנת שבתון" שיש למורים. אבל ההפך. כלומר, שנת שבתון/אוורור/שינוי/גיוון מהעבודה בחברה ובמקומה שנת לימוד בבית ספר. או סיוע למורה. בהנחה שהם לא בעליי יכולות פדגוגיות.מה דעתכם?האם אפשר לפתח את הרעיון למשהו שימושי?

    פורסמה ב 11/11/2011 ע״י נדב קבלרציק

    היי נדב !אני דווקא מסכים עם ד"ר גל כפי שאמרה בכתבה: "הכשרה אמיתית של מורה למתמטיקה דורשת לפחות שנתיים של פרקטיקה מעשית וליווי צמוד של מדריכים בכיתות, שכן לא מספיק להיות גאון במתמטיקה אלא צריך גם לדעת איך לאתגר ולעבוד עם התלמידים. אם רוצים לעשות שינוי אמיתי בהוראה, אין ברירה אלא להעלות את שכר המורים באופן משמעותי ולא בצורה קוסמטית, כך שיותר מורים יגיעו להוראה כמקצוע ראשון ועיקרי ולא כפתרונות זמניים".

    פורסמה ב 11/11/2011 ע״י אודי מלכה
    מה דעתך?
yyya