תמיכה בתלמידי תיכון המתקשים בקריאה בכיתות מדעים
Roberts, Kelly D., Takahashi, Kiriko, Hye-Jin Park and Stodden, Robert A. "Supporting Struggling Readers in Secondary School Science Classes", Teaching Exceptional Children; Jul/Aug2012, Vol. 44, Issue 6, p. 40-48.
המאמר דן בהוראה של תלמידי תיכון בעלי הישגים נמוכים בקריאה המתקשים בהבנת טקסטים מסבירים, כמו ספרי מדעים, תוך שימוש בהוראת הבנת הנקרא ובתוכנת (text-to-speech (TTS.
במאמר נידון השילוב בין הוראת אוריינות ומדע, כמו גם קריאה אפקטיבית, הוראת תחום התוכן ולמידת אוצר מלים.
במאמר מתוארות שיטות להוראת הבנת הנקרא כגון: סקר (survey), שאילת שאלות (question), קריאה (read), דקלום (recite) וסקירה (review) (בראשי תיבות: SQ3R) ומוצג סרגל צדי לגבי תלמיד שהשתמש בתוכנת Kurzweil 3000 TTS לשיעור במדעים.
Roberts, Kelly D., Takahashi, Kiriko, Hye-Jin Park and Stodden, Robert A. "Supporting Struggling Readers in Secondary School Science Classes", Teaching Exceptional Children; Jul/Aug2012, Vol. 44, Issue 6, p. 40-48.
המאמר דן בהוראה של תלמידי תיכון בעלי הישגים נמוכים בקריאה המתקשים בהבנת טקסטים מסבירים, כמו ספרי מדעים, תוך שימוש בהוראת הבנת הנקרא ובתוכנת (text-to-speech (TTS.
במאמר נידון השילוב בין הוראת אוריינות ומדע, כמו גם קריאה אפקטיבית, הוראת תחום התוכן ולמידת אוצר מלים.
במאמר מתוארות שיטות להוראת הבנת הנקרא כגון: סקר (survey), שאילת שאלות (question), קריאה (read), דקלום (recite) וסקירה (review) (בראשי תיבות: SQ3R) ומוצג סרגל צדי לגבי תלמיד שהשתמש בתוכנת Kurzweil 3000 TTS לשיעור במדעים.
לצערי המאמר לא נפתח והא מעניין אותי מאוד.
לצערי המאמר לא נפתח והא מעניין אותי מאוד.