תמיכה במחקר עצמי של מורי מורים
- ה-scholar צריך ללמוד כל הזמן ולהתעדכן. להכיר בעיה, לדעת למצוא ספרות רלוונטית ולמקם אותה בשיח המחקרי הבינלאומי.
- עבודת ה-scholar צריכה להיעשות מתוך כוונה (Intentional ). עליו לקשר בין המטרות של פרויקט לבין שיטות נכונות ליישומן, ולהביא טיעונים טובים להסביר את בחירותיו.
- ה-scholar מבין שתרומתו טנטטיבית וקשורה לתיאוריה, ושהשאלות החדשות העולות ממחקריו יהפכו את העבודה עצמה למטרת מחקר.
- ה-scholar צריך להציג תיעוד של עבודתו שמאפשר לאחרים להעריכה ללא נוכחותו. העבודה צריכה להיעשות בשקיפות ובכך להיות לראויה לאמון של אחרים. חשוב ששניתן יהיה לשתף אחרים בגוף הידע שהוא יוצר ושניתן יהיה ללימוד ממנו ולהתבסס עליו.
ביבליוגרפיה
Coppola, B.P. (2007). The most beautiful theories, Journal of Chemical Education, 84, 1902-1912.
Fletcher, S. J. (2005). Research mentoring: the missing link, in: F. Bodone (Ed.), What difference does research make and for whom? New York: Peter LANG, 177-190.
Fletcher, S. J. (2007). Educational research: mentoring and coaching as co-creative synergy, International Journal of Evidence-Based Coaching and Mentoring, 5(2), 1-11.
Hoban, G. (2007). Creating a self-study group, PP at the annual conference of the AERA, Chicago.
Loughran, J., et al., (2004). International handbook of self-study of teaching and teacher education practices, Dordrecht: Kluwer.
Zeichner, K. (2003). Teacher research and professional development, Educational Action Research, 11(2), 301-325.
- ה-scholar צריך ללמוד כל הזמן ולהתעדכן. להכיר בעיה, לדעת למצוא ספרות רלוונטית ולמקם אותה בשיח המחקרי הבינלאומי.
- עבודת ה-scholar צריכה להיעשות מתוך כוונה (Intentional ). עליו לקשר בין המטרות של פרויקט לבין שיטות נכונות ליישומן, ולהביא טיעונים טובים להסביר את בחירותיו.
- ה-scholar מבין שתרומתו טנטטיבית וקשורה לתיאוריה, ושהשאלות החדשות העולות ממחקריו יהפכו את העבודה עצמה למטרת מחקר.
- ה-scholar צריך להציג תיעוד של עבודתו שמאפשר לאחרים להעריכה ללא נוכחותו. העבודה צריכה להיעשות בשקיפות ובכך להיות לראויה לאמון של אחרים. חשוב ששניתן יהיה לשתף אחרים בגוף הידע שהוא יוצר ושניתן יהיה ללימוד ממנו ולהתבסס עליו.