תמיכה בהתפתחות המקצועית של מורי מורים בדרך פרודוקטיבית
Boei, Fer; Dengerink, Jurriën; Geursen, Janneke; Kools, Quinta; Koster, Bob; Lunenberg, Mieke; Willemse, Martijn. "Supporting the professional development of teacher educators in a productive way", Journal of Education for Teaching, Oct2015, Vol. 41 Issue 4, p351-368.
מחקר זה מדווח על מה שלמדו 13 מורי מורים באמצעות פרוצדורת רישום כמורה מורים לשנת 2012-2011, אילו מטרות הם ניסחו עבור ההתפתחות המקצועית העתידית שלהם ואילו פעילויות הם תכננו כדי להשיג מטרות אלה.
השיטות ששימשו במחקר זה דמו בעיקרן לשיטות ששימשו בזמן שקהילת הלמידה הראשונה עברה את פרוצדורת הרישום בשנת 2002.
קהילת הלמידה שנבדקה בשנת 2012 השתתפה בתכנית תמיכה, בעוד שקהילת הלמידה של שנת 2002 לא השתתפה בתכנית כזו.
כך מתאפשרת השוואה של התוצאות בין שני המחקרים ולפיכך תובנה מסוימת לגבי התועלות האפשריות משילוב פרוצדורת הרישום עם תכנית תמיכה עבור התפתחות מקצועית של מורי מורים.
ראו גם:
ערוצים אישיים מקצועיים של מורי מורים חדשים ומנוסים בקהיליית למידה מקצועית