תזמור של למידת חקר
Littleton, Karen, Ed.; Scanlon, Eileen, Ed.; Sharples, Mike, Ed. " Orchestrating Inquiry Learning", Routledge, Taylor & Francis Group, 2011-12-02.
הספר "תזמור של למידת חקר" (" Orchestrating Inquiry Learning") פונה לאתגר העיקרי לגבי כיצד לתמוך בתהליכים של למידת חקר בתוך הכיתה ומחוצה לה. הספר טוען שתמיכה טכנולוגית, המזווגת עם תכנון מתאים של הפעילויות ועם ניהול סביבת הלמידה, יכולה לאפשר התנסויות אותנטיות ורלוונטיות באופן אישי של למידת חקר. האוסף הערוך הזה כולל פרקים ששולבו בזהירות יחדיו לראשונה; הפרקים מתייחסים ללמידת חקר ולתזמור של הלמידה.
ספר זה, השואב מטווח רחב של פרספקטיבות תאורטיות, בוחן:
(1) תזמור של למידת חקר ושל הוראה;
(2) מסלולים של למידת חקר;
(3) תכנון עבור למידת חקר;
(4) כתיבת תסריט של חקירה אישית;
(5) למידת חקר שיתופית וקולקטיבית;
(6) הערכה של למידת חקר;
ו-(7) למידת חקר בהקשרים חינוכיים פורמליים ופורמליים למחצה.
הספר "תזמור של למידת חקר" (" Orchestrating Inquiry Learning") מהווה קריאה חיונית עבור כל אלה המודאגים מההבנה ומקידום של למידת חקר אפקטיבית. ספר זה מכוון לקהל של חוקרים, תלמידי דוקטורט, ובוגרי תואר ראשון מתקדמים בתחומי החינוך, טכנולוגיה חינוכית ופסיכולוגיה. הספר יעורר עניין גם בקרב אנשי מקצוע בתחום החינוך ובקרב קובעי המדיניות, ביניהם מורים, יועצים חינוכיים, סטודנטים להוראה והחונכים שלהם.
קישור לתקציר במאגר ERIC