תהליכים ומגמות בתכנון לימודים בישראל לתלמידים עם מוגבלויות
מאת: גלעדה אבישר , ציפי באב
מילות מפתח:
חינוך מיוחד
מגמות וכיוונים
תוכניות לימודים
תכנון לימודים
תלמידים בעלי צרכים מיוחדים
תלמידים עם מוגבלויות
לחצו כדי להאזין לפריט
מקור וקרדיט:
גלעדה אבישר וציפי באב. "תהליכים ומגמות בתכנון לימודים בישראל לתלמידים עם מוגבלויות", הלכה ומעשה בתכנון לימודים, גיליון מס' 21 , תשע"א 2010.
|
מאת: גלעדה אבישר , ציפי באב
מילות מפתח:
חינוך מיוחד
מגמות וכיוונים
תוכניות לימודים
תכנון לימודים
תלמידים בעלי צרכים מיוחדים
תלמידים עם מוגבלויות
לחצו כדי להאזין לפריט
מקור וקרדיט:
גלעדה אבישר וציפי באב. "תהליכים ומגמות בתכנון לימודים בישראל לתלמידים עם מוגבלויות", הלכה ומעשה בתכנון לימודים, גיליון מס' 21 , תשע"א 2010.
|
לפריט זה התפרסמו 1 תגובות
ד"ר אבישר שלום רב. אני קוראת בעיון את המאמר וביום ראשון אגיש אותו למנהלת ביה"ס בו לומדת בתי לקראת הכניסה לתיכון. במאמר אתן כותבות שאגף חנמ אחראי אירגונית על הכיתות. מה זה אומר היות ובתיכון אנחנו עוברים ל"בעלות" ומערכת החנ"מ מסמנת שאין לה כל אחריות על תכנים לימודיים, התנהלות טיפולית בכיתה, השגת מטפלים. הכיתה היא PDD
פורסמה ב 07/07/2012
ע״י מעין סתת
ד"ר אבישר שלום רב. אני קוראת בעיון את המאמר וביום ראשון אגיש אותו למנהלת ביה"ס בו לומדת בתי לקראת הכניסה לתיכון. במאמר אתן כותבות שאגף חנמ אחראי אירגונית על הכיתות. מה זה אומר היות ובתיכון אנחנו עוברים ל"בעלות" ומערכת החנ"מ מסמנת שאין לה כל אחריות על תכנים לימודיים, התנהלות טיפולית בכיתה, השגת מטפלים. הכיתה היא PDD