תהליך רפלקטיבי מתוקשב של סטודנטים להוראה באוניברסיטה קנדית

 
המאמר מתאר תהליך רפלקטיבי מתוקשב של סטודנטים להוראה בשנה שנייה המשתמשים באופן שוטף במערכת תיעוד מתוקשבת מתקדמת. המערכת המתוקשבת אליה קשורים גם מורי המורים באותה אוניברסיטה מסייעת לפרחי ההוראה להציג מידע ודילמות בתחומי התמודדות וההכשרה שלהם, לתעדם ולקבל משובים מעמיתים ומורי מורים.
המערכת המתוקשבת לתיעוד מתוקשב של הסטודנטים להוראה מופעלת במסגרת לימודי התואר השני להוראה ב-The University of Calgary . המערכת המתוקשבת הותאמה לצרכי התיעוד המתוקשב של הסטודנטים להוראה , כולל יכולות ביטוי עצמי בבלוגים המופקים מתוך המערכת המתוקשבת.
 
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya