שתי גישות לתקשוב
מאת: ג'יי הורוויץ
מילות מפתח:
ביקורתיות
בתי ספר
גורמי שינוי
גישות פדגוגיות
מאפייני תקשוב בחינוך
שילוב מחשב בהוראה
תקשוב בחינוך
"אני נוטה לחשוב שזה מה שקורה כאשר מערכות חינוך תופסות את התקשוב בעיקר כאמצעי לייעל את תהליכי הלמידה. כמעט באופן בלתי-נמנע אימוץ התקשוב כאמצעי למדידת הישגים ותוצאות מטשטש את הגבול בין ה-training לבין ה-learning – גבול שפעם היה מאד ברור. זאת ועוד: נדמה לי שהשתלטות התפיסה הזאת נובעת מראייה מוטעית בנוגע לתפקיד שהדיגיטאליות יכולה וצריכה למלא בלמידה" ( ג'יי הורוויץ) .
למאמר המלא של ג'יי הורוויץ
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya