שלבי ההתמודדות של מורים עם תכנית לימודים חדשנית במתמטיקה בחט"ב – מחקר בארה"ב
Margaret SchwanSmith. "Balancing Old and New: AnExperienced Middle School Teacher's Learning in the Context of MathematicsInstructional Reform, The Elementary School Journal, Vol. 100, No. 4, Special Issue: Mathematics (Mar., 2000), pp. 351-375
Margaret SchwanSmith. "Balancing Old and New: AnExperienced Middle School Teacher's Learning in the Context of MathematicsInstructional Reform, The Elementary School Journal, Vol. 100, No. 4, Special Issue: Mathematics (Mar., 2000), pp. 351-375
האם יש לכם את המאמר השלם? איך אפשר להשיגו (לא דרך ספרייה)בתודה
את המאמר המלא יש לרכוש או להזמין דרך ספריית המכללה/אוניברסיטה.
אני אשמח לקבל את המאמר הזה שלבי ההתמודדות של מורים עם תכנית לימודים חדשנית במתמטיקה בחט"ב – מחקר בארה"במחבר: Jeffrey Frykholm מקור: "Innovative Curricula: Catalysts for Reform in Mathematics Teacher Education" Action in Teacher Education, v26 n4 pp20-36 לעבודת התיזה שלי.האם ניתן לשלוח אלי או שדרוש תשלום כלשהוא עבור המאמר.תודה רונן
האם יש לכם את המאמר השלם? איך אפשר להשיגו (לא דרך ספרייה)בתודה
את המאמר המלא יש לרכוש או להזמין דרך ספריית המכללה/אוניברסיטה.
אני אשמח לקבל את המאמר הזה שלבי ההתמודדות של מורים עם תכנית לימודים חדשנית במתמטיקה בחט"ב – מחקר בארה"במחבר: Jeffrey Frykholm מקור: "Innovative Curricula: Catalysts for Reform in Mathematics Teacher Education" Action in Teacher Education, v26 n4 pp20-36 לעבודת התיזה שלי.האם ניתן לשלוח אלי או שדרוש תשלום כלשהוא עבור המאמר.תודה רונן