שיתוף התלמידים בבניית סביבות למידה- האם זה אפשרי?
סקירה מרתקת של לימור ליבוביץ על רקע הפעילות המשחקית הייחודית בבית הספר עין הים בחיפה. קיימת מעורבות עמוקה של התלמידים בלמידה הם נתפסים כשותפים בבניית תהליכי הוראה-למידה וסביבתם הקרובה. כן, זה אפשרי. בסקירה מובאת גם עבודת מחקר משמעותית התומכת בתהליכי שיתוף של התלמידים בבניית סביבת למידה מגוונת וקונסטרקטיביסטית ( לימור ליבוביץ) .
לסקירה של לימור ליבוביץ ולתגובות
שיתוף התלמידים בבניית סביבות למידה- האם זה אפשרי?
ראה גם : מאמרים נוספים של לימור ליבוביץ בפורטל מס"ע
סקירה מרתקת של לימור ליבוביץ על רקע הפעילות המשחקית הייחודית בבית הספר עין הים בחיפה. קיימת מעורבות עמוקה של התלמידים בלמידה הם נתפסים כשותפים בבניית תהליכי הוראה-למידה וסביבתם הקרובה. כן, זה אפשרי. בסקירה מובאת גם עבודת מחקר משמעותית התומכת בתהליכי שיתוף של התלמידים בבניית סביבת למידה מגוונת וקונסטרקטיביסטית ( לימור ליבוביץ) .
לסקירה של לימור ליבוביץ ולתגובות
שיתוף התלמידים בבניית סביבות למידה- האם זה אפשרי?
ראה גם : מאמרים נוספים של לימור ליבוביץ בפורטל מס"ע