שימוש בקבצי קול בלמידה מתוקשבת : אפשרויות וגבולות
מאת: Brendan Calandra
מילות מפתח:
מקור וקרדיט :
Calandra, B., Barron, A. & Thompson-Sellers, I. (2008). Audio Use in E-Learning: What, Why, When, and How?. International Journal on E-Learning. 7 (4), pp. 589-601. Chesapeake, VA: AACE.
ההתפתחות המהירה של יישומי האינטרנט בשנתיים האחרונות סללה את הדרך לשימוש רב ושכיח יותר בקבצי קול דיגיטאליים להעשרה תרבותית ולגיוון חווית הלמידה וההתעדכנות . לאור התפתחויות אלו בתחומי האינטרנט חשוב לשקול מחדש את השילוב של קבצי קול דיגיטאליים כנדבך משמעותי יותר בלמידה מתוקשבת. ניתן היום להקליט חלק מההרצאות בקבצי קול ולהעביר לסטודנטים או הלומדים משאבי העשרה בצורת פודקסטים . ניתן להעשיר את משאבי הקורס עם הקלטות היסטוריות או הקלטות של מומחים מחוץ למסגרת הקורס. הסקירה הנוכחית בוחנת את גבולות השימוש בקבצי קול דיגיטאליים בלמידה מתוקשבת ואת האפשרויות השונות שרצוי לקחת בחשבון במהלך תכנון קורס מתוקשב באינטרנט (Calandra, B., Barron, A. & Thompson-Sellers, I ).
ראה גם :
Audio and e-Learning: How to Turn Sound Files into Training Podcasts
המאמר המלא מצורף כקובץ WORD בטור מצד ימין
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya