שיח מקצועי של מתכשרות להוראה: ישן, חדש ומשולב
עבודה זו עוסקת בניתוח שיח א-סינכרוני מתוקשב, על אודות משימה שבה התבקשו מתכשרים להוראה המשתתפים בקורס במסלול חינוך מיוחד, להתלוות לאדם עם מוגבלויות אינטלקטואליות קשות. מטרת הקורס הייתה להתוודע לביטוייהן של מוגבלויות אלה בחיי היום-יום, בבית הספר, במסגרת שלאחר הלימודים או בבית ובכך ליצור מפגש אישי שיעודד רכישת ידע חדש מנקודת מבט שונה, ואולי גם לשינוי עמדות של המשתתפים בקורס כלפי אנשים עם מוגבלויות אינטלקטואליות.
עבודה זו עוסקת בניתוח שיח א-סינכרוני מתוקשב, על אודות משימה שבה התבקשו מתכשרים להוראה המשתתפים בקורס במסלול חינוך מיוחד, להתלוות לאדם עם מוגבלויות אינטלקטואליות קשות. מטרת הקורס הייתה להתוודע לביטוייהן של מוגבלויות אלה בחיי היום-יום, בבית הספר, במסגרת שלאחר הלימודים או בבית ובכך ליצור מפגש אישי שיעודד רכישת ידע חדש מנקודת מבט שונה, ואולי גם לשינוי עמדות של המשתתפים בקורס כלפי אנשים עם מוגבלויות אינטלקטואליות.
מעוניינת לקרוא את המאמר במלואו
נמצא הלינק למאמר, תודה!
מעוניינת לקרוא את המאמר במלואו
נמצא הלינק למאמר, תודה!