שחרור האקדמאי החבוי? למידה מתגובות של מורי מורים לתכנית תמיכה בכתיבה

Roberts, Amanda; Weston, Kathryn. "Releasing the hidden academic? Learning from teacher-educators’ responses to a writing support programme", Professional Development in Education. Nov2014, Vol. 40 Issue 5, p698-716.

מסגרת העבודה של מצוינות במחקר (The Research Excellence Framework) הובילה לבחינה מוגברת של איכות/נפח הכתיבה המופקת על ידי אקדמאים במוסדות להשכלה הגבוהה.

מאמר זה מתאר את החניכה של תכנית תמיכה בכתיבה עבור מורי מורים באוניברסיטה חדשה ומנתח את ההשפעה שלה.

אחד הממצאים העיקריים היה שתמיכה בצוות לצורך כתיבה איננה פשוט מקרה של 'לזרז אותם' אלא דורשת הבנה של החסמים המיוחדים לכתיבה עבור הקבוצה הזו.

המחברים מראים כיצד התערבויות מותאמות היטב, בדגש על ההתפתחות המקצועית יותר מאשר על דרישה מפורשת לפרסומים, עשויות להוות גישה פורייה לעידוד הצוות לכתוב ולפרסם.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya