ריכוז קריטריונים להערכת מטלות מקוונות בחינוך מתוקשב

כמות ההפעלות המקוונות באינטרנט הולכת וגדלה, אך לא תמיד איכותם של המטלות המקוונות שכתבו מורים עבור הכיתה והתלמידים היא ברמה נאותה . כלומר , המטלות אינן מאתגרות ואינן עונות על דרישות סף כגון איסוף מידע או אינטראקציה.בטבלת העזר הזו אשר הכינה הילי חכם ניתן לראות חלוקה מתודית של קריטריונים אפשריים להערכת מטלות מקוונות בחינוך. החלוקה העקרונית היא עפ"י שלושה מכלולים ( אשר לעתים יש חפיפה ביניהם) . מדובר על טבלת עזר למערך שיעור על מטלות מקוונות מה-4 לאפריל 2011 .
 הקובץ מצורף מצד ימין כקובץ WORD
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya